niedziela, 20 października 2013

Etui na ebooka
Ebook case

Zaczęły się studia i dramatycznie ubyło mi czasu. Obawiam się, że postów będzie mniej niż do tej pory, ponieważ zaczynam pisać swoją pracę magisterską. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.
Dzisiaj zaprezentuję Wam etui na mojego wspaniałego ebooka, które powstało króciutko przed rozpoczęciem roku akademickiego.

Today I'd like to present to You my first ebook case.


Pomysł na wzór zaczerpnęłam z Pinterestu. Z kilku inspiracji powstał wzór, który nazwałam "Grządka tulipanów". :)

The idea for the pattern is from Pinterest. From a few inspirations I've created a pattern which I called "Tulips Bed". :)


Teraz mogę zabierać mojego ebooka na uczelnię. Uwielbiam z niego korzystać. Wcześniej sądziłam, że zbyt bardzo kocham dotyk papierowej książki, by z niej zrezygnować. Teraz zmieniłam zdanie. Mam wiele książek, których nie zamienię na wersję elektroniczną (głównie ze względu na koszty), ale od jakiegoś czasu ich ilość jest tak duża, że miejsce na wszystkich półkach i w każdym zakamarku się skończyło, a ja ciągle chcę nowych książek. Ebook okazał się koniecznością i wybawieniem: mam nowe książki i mogę czytać dalej, a miejsca na półkach już nie potrzeba. :) Polecam ebooki, a zwłaszcza te firmy Kindle.
Dziękuję za miłe komentarze pod moim motylim hafcikiem. Witam gorąco nowych obserwatorów. <3
Liczba wyświetleń zbliża się już do 10 000 i myślę, że już najwyższy czas na moje pierwsze candy. Mam nadzieję, że znajdą się jacyś chętni na moje cukierasy. :)
Cudownej niedzieli, Kochani :)

Now I can take my Kindle with me to the technical university. I absolutely love it. :)
Thanks for all Your comments. Hello to my new followers. <3
It's been almost 10 000 views of my blog and I'm preparing my first candy. :)
Have a lovely sunday xoxo

Edit: Za radą Addicted to Crafts zgłosiłam moje etui do Art-Piaskownicy (klik). Zachęcam do udziału w kreatywnych zabawach, które organizują. :)

16 komentarzy:

  1. Grządka Tulipanów bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Etui bardzo fajne, inne niż wszystkie jakie widziałam do tej pory - pomysłowe połączenie nowoczesności (czytnik) z tradycją (szydełkowe arcydzieło!) Ja sama nie mogę się przekonać do książki w wersji elektronicznej, chociaż mam ogromny problem z miejsce na woluminy, którego praktycznie już nie mam.. Na razie jednak papier górą:) Jeśli jednak kiedyś będę musiała kupić czytnik, na pewno postaram się, żeby miał zrobione przez mnie ubranko.. pewnie wyhaftuje jakieś koty... :)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie nie ograniczę się do jednego euti i być może następne będzie ozdobione jakimiś królikami. ;)
      Mi już brakowało miejsca na tyle, że czytnik stał się absolutną koniecznością. I nie żałuję. :) Zaczęłam doceniać to, że nie muszę trzymać grubej, ciężkiej książki, tylko leciutkie urządzenie. Poza tym, bardzo lubię wiedzieć, w którym miejscu książki jestem. Ebook pokazuje mi to na bieżąco, co mnie bardzo cieszy. :)
      Dziękuję za miłe słowa. :)

      Usuń
  3. Prześliczny jest:) No a co do czytania, to ja choć korzystam z osiągnięć techniki, papierowej książki nie zamienię póki co. Papier jest ciepły, ekologiczny i taki naturalny. Po prostu taka książka to przyjaciółka którą można przytulić do serca. W wersji elektronicznej mogę czytać książki naukowe, taka już jestem. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta grządka tulipanów wyszła Ci super...fajny pomysł, bardzo oryginalny....Basia
    PS powodzenia w nowym roku akademickim

    OdpowiedzUsuń
  5. Matulu, przyznam że od tych różyczek szczęka mi opadła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, dla mnie to od razu były różyczki;))

      Usuń
  6. Bardzo pomysłowo ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki fajny pomysł:) piękne etui:)pozdrawiam i wspaniałego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne różyczki! Fajne etui wyszło:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Jest super. Ja bym go zgłosiła tu:
    http://art-piaskownica.blogspot.com/2013/10/rekoczyny-torbaetuiportfelkopertowka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za link. Choć raz uda mi się załapać na tego typu zabawę. Jupi! :)

      Usuń
  10. Gratuluję pomysłowości - efekt fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...