sobota, 25 października 2014

Love - SAL Jingles #10

Przedstawiam kolejną (10-tą już) część SALu Jingles - fragment Love:
Te kwiatki przypominają mi popularną w czasie świąt poisencję, zwaną inaczej gwiazdą betlejemską. Wzór jest bardzo prosty, więc wyszywało się go bardzo szybko. :) Jestem już praktycznie na bieżąco z tym SALem, co ogromnie mnie cieszy. :) Jeszcze jakiś czas temu męczyłam się z pierwszą częścią i jakoś z niewiadomych przyczyn nie mogłam przez nią przebrnąć. Teraz jestem niemalże na "finiszu" i za chwilę będę mogła cieszyć oko gotowym świątecznym obrazkiem. :)

Dziękuję za miłe komentarze pod świąteczną sówką. :)
A także witam gorąco nową obserwatorkę - Asię. Mam nadzieję, że będziesz do mnie często zaglądać.

Pozdrawiam cieplutko!

4 komentarze:

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...