piątek, 26 grudnia 2014

TUSAL 2014 #13

Nie mogę uwierzyć, że ten rok tak zleciał. Trochę spóźniona prezentuję po raz ostatni mój TUSALowy słoiczek. Jest pełen niteczek i osłonek po mulinkach, które wykorzystałam w nowym, świątecznym projekcie...
Nie wiem kiedy zleciał ten miesiąc... Miałam pokazać, co świątecznego i tajemniczego sobie wyszywam, a tyle czasu milczałam... Mam jednak wymówkę: jestem ostatnio bardzo zajęta swoją pierwszą pracą (i dojazdami do niej). Mam nadzieję, że z czasem uda mi się mądrzej rozplanować swój czas wolny i pojawiać się częściej na blogu. Teraz korzystam ze świątecznej przerwy. :)
A tak a propos, chciałabym (troszkę spóźniona) wszystkim moim "poczytywaczom" życzyć spokojnych i magicznych świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w rodzinnym gronie w jak najcieplejszej atmosferze. :)
Zgłaszam się z tymi życzeniami tak późno, ponieważ sama każdą chwilę w te święta poświęciłam rodzinie, a laptop odszedł w zapomnienie na kilka dni. To były cudowne święta (towarzyszył im nawet śnieg!) i jedyne, czego żałuję to fakt, że dobiegają końca...
Mimo wszystko, jeszcze raz życzę Wam wesołych świąt (w końcu zostało jeszcze kilka godzin świętowania, a może można by nawet przeciągnąć święta na cały weekend)! ;)

1 komentarz:

  1. Witaj sąsiadko! :)
    Dziękujemy za życzenia, przeczytałam dopiero wczoraj (pomyliłaś numery, hi, hi, hi...) ;)
    Ja osobiście przedłużam sobie Święta do niedzieli, trochę odpocznę, najem się, by po weekendzie znowu zacząć galop po wszelkich instytucjach.... Ah...
    Ciekawa jestem Twojej choinki, tak ładnie mi błyska po oczach! :) Pokaż!

    Pozdrawiam i miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...