wtorek, 4 października 2016

Story Time Classics - sampler

Witajcie!
Sporo u mnie ostatnio kocyków na szydełku i można by pomyśleć, że zajmuję się tylko tym. Cóż... Nie potrafię być wierna jednej technice, dlatego też zawsze mam zaczęte różne prace. ;) Pomiędzy oczkami kocyków, stawiam krzyżyki. Niedawno postawiłam ostatni krzyżyk na pięknym kawałku szarobłękitnej tkaniny z dodatkiem połyskującej i skrzącej metalizowanej nici.


Tak! Skończyłam wyszywać sampler autorstwa The Frosted Pumpkin Stitchery. Wyszywało się nad wyraz przyjemnie. Zapełnianie co miesiąc tych uroczych ramek było niesamowitą frajdą. Ponadto, poznałam parę nowych tytułów książek, o których wcześniej nie słyszałam, a to niewątpliwie dodatkowy plus ich SALu. :)
Jeśli nie rozpoznajecie wszystkich postaci, zamieszczam poniżej spis książek, które zainspirowały autorki do stworzenia powyższego wzoru (od lewej górnej ramki):
  • Alicja w krainie czarów
  • Zaczarowany ogród
  • Sherlock Holmes
  • Czarnoksiężnik z krainy Oz
  • Pajęczyna Charlotty
  • Piotruś Pan
  • Pani na Shallot
  • Upiór w operze
  • Czarny Książę/Mój Kary
  • Ania z Zielonego Wzgórza
  • Małe kobietki
  • Opowieść wigilijna

Przepiękne historie. SAL zainspirował mnie do tego, żeby do wielu z nich powrócić, a niektóre dopiero poznać.

I tutaj pojawia się moje pytanie, a zarazem prośba do Was:
czy możecie polecić inne tytuły, które kryją ciekawe opowieści?

Wierzę, że są takie książki, które szczególnie zapadły Wam w pamięć i którymi możecie się ze mną podzielić. :) Pogoda za oknem w ostatnich dniach jest iście jesienna i zachęca do tego, żeby z kubkiem gorącej herbaty zasiąść wygodnie w fotelu, otulić się ciepłym kocem i zanurzyć w świecie słowa pisanego.
Tylko którą książkę wybrać?


Pozdrawiam cieplutko

7 komentarzy:

  1. Piękny sampler! Ja jakoś od czasów dzieciństwa jestem zauroczona książką Dickensa pod tytułem David Copperfield. Moja babcia miała miała książkę ze skróconą historią z obrazkami, potem przeczytałam całą powieść i do dzisiaj jestem nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sampler bardzo ciekawy, na pięknej tkaninie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wyszło pięknie :) Świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Samperl jest śliczny i super, że jest związany z literaturą. Jako nałogowy czytelnik mogłabym polecić Ci wiele książek - a wszystkie dobre :) Tytuły można podejrzeć na moim blogu w zakładce "przeczytane". Mój ukochany gatunek literacki to jednak reportaż i naprawę niczego więcej mi nie trzeba, historie "napisane" przez życie to tyle emocji i wzruszeń, że naprawdę niczego więcej nie trzeba "zmyślać"... :) Skoro jednak pytasz o powieści, to z ostatnio przeczytanych polecam "Miniaturzystkę" J. Burton, "Za ścianą" S. Waters, "Saturna" J. Dehnala, a szczegolnie "Tajemnicę domu Helców" M.Szymiczkowej (Szymiczkowa to pseudonim literacki, autorzy to w rzeczywistości Jacek Dehnel i Piotr Tarczyński) - książkę idealną na jesienne wieczory, wspaniale napisaną, zabawną (z wątkiem kryminalnym) z doskonale oddanym duchem epoki (XIX wieczny Kraków..)

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow! po prostu cudo! przenosi w urokliwe czasy dzieciństwa :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...