niedziela, 3 marca 2013

Bordowa róża

Obiecywałam otworzyć w końcu tę szufladę, w której znalazły się moje haftowane twory. Oto jeden z nich: bordowa róża z liśćmi i pąkami jako pierścionek. Róża została wykonana haftem wstążeczkowym na lnie w kolorze naturalnym. Użyłam mulin DMC 316, 500, 501 oraz 3802. Ponadto, potrzebna była baza pierścionka w kolorze antycznego brązu.




Zdjęcia zostały zrobione przy użyciu flesza, ponieważ za oknem dzisiaj szaro-buro... :( Poniżej zamieszczam jedno zdjęcie bez flesza. Niestety, kolory na nim nie odzwierciedlają tych rzeczywistych...


Zawsze zachwycałam się taką biżuterią i marzyłam o tym, żeby ją tworzyć. Mam nadzieję, że ten pierścioneczek się Wam podoba.

Chciałabym jeszcze oficjalnie powitać na moim blogu CyberJulkę, Edytę i Iwonę. Będzie mi niezmiernie miło gościć Was tu jak najczęściej. :)

Pozdrawiam niedzielnie :)

5 komentarzy:

  1. Pierścionek jest cudowny!!!
    Wczoraj dogrzebałam się do wzorów z sówkami, w czwartek będę mogła je zeskanować i wyślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. :) I już nie mogę się doczekać czwartku. :)

      Usuń
  2. Piękny ten pierścionek! Idealnie wykonany! Ja się jeszcze nie zmobilizowałam żeby taką biżuterię sobie zrobić. Ale kiedyś na pewno spróbuję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa. :) Gorąco zachęcam do spróbowania. Początki nie są łatwe, ale warto. :) Ja sama ciągle się uczę co i jak. Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...