poniedziałek, 26 stycznia 2015

Once Upon a Time

Rok 2014 zleciał niesamowicie szybko i mogę się już pochwalić skończonym obrazkiem, który powstawał w ramach całorocznego SALu Once Upon a Time organizowanego przez The Frosted Pumpkin Stitchery.
Once Upon a Time Sampler - The Frosted Pumpkin Stitchery
muliny DMC i WDW
tkanina Picture This Plus - Crystal Doubloon
Przepraszam za jakość zdjęcia, ale zimowa aura nie sprzyja ładnym fotografiom... Postaram się zrobić jeszcze jedną sesję przy ładniejszej pogodzie.
Jestem dumna, że udało mi się systematycznie przez cały rok uzupełniać wszystkie kwadraty i że jeszcze przed końcem roku postawiłam ostatni krzyżyk. :)

W tym roku również zapisałam się na całoroczny SAL The Frosted Pumpkin Stitchery, ale o nim napiszę w kolejnym poście. :)

Dziękuję za wszystkie komentarze pod świątecznym całusem Rudolfa i Mikołaja. Cieszę się, że jeszcze tutaj jesteście. :)
Przepraszam, że jest mnie na blogu tak mało, ale ostatnio wiele się działo w moim życiu i jakby tych wszystkich emocji było mało, dopadło mnie niesamowite choróbsko... Mam nadzieję, że to już ostatnie w tym roku, bo nieczęsto zdarza mi się chorować, a tu taka niemiła niespodzianka na samym początku roku... :(

Miłego dnia i duuuużo zdrówka Wam życzę! Bo chorowanie skutecznie pozbawia zapału i chęci do tworzenia, a tego przecież nie chcemy.

6 komentarzy:

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...