czwartek, 14 listopada 2013

Liście lecą z drzew...
Leaves are falling down the trees...

Dziś jeszcze jesienny post. Chciałam już prezentować postępy w SALu Świątecznym, ale uznałam, że jeszcze się wstrzymam. :) W związku z tym, prezentuję moje jesienne mitenki z sówkami.

It's an autumnal post today. I wanted to show You my Christmas SAL progress, but I decided not to. I'd like to show You my owl mittens for autumn, instead.
włóczka Himalaya Padisah
Są idealne na teraz. Bardzo przyjemnie się je nosi, bo wspaniale ogrzewają dłonie. A skoro jesteśmy przy sówkach, to na jesień mam kilka akcesoriów hafciarskich, które skradły moje serce. :)

They're perfect for now. They're very pleasant to wear, because they're warming my always cold hands. Speeking of owls, I also have some accessories, that I absolutely love. :)
Nożyczki pochodzą z cudownego sklepiku internetowego Anita's Little Stitches. Bardzo lubię robić tam zakupy - są tam wszystkie nożyczki, o których marzyłam, wspaniały wybór tkanin lnianych i evenweave oraz cudowne muliny i nie tylko. Chwilkę trwa nim przesyłka do mnie dotrze, ale zawsze warto czekać. :)
Magnetyczne pudełeczko na igły, szpilki itp. kupiłam na stronie Stitch&Frog. Ponadto, nabyłam tam również len i kilka mulin, które są mi potrzebne do nowego haftu. Już nie mogę się doczekać, kiedy zacznę wyszywać. :) Górne zdjęcie bez flesza, a dolne z. Hafcik będzie bardzo w moim stylu. Niedługo go pokażę. Chciałabym z nim zdążyć przed zimą, przynajmniej tą kalendarzową. :)

Scissors are from the most fantastic on-line shop Anita's Little Stitches. I love shopping there - there are the most beautiful scissors, I've always dreamt of, the loveliest linen and evenweave fabrics, various threads and many other.
Needle slider with owls is from Stitch&Frog. I also bought there linen fabric and a few threads for my new project. I can't wait to start stitching already! :)
Dziękuję za wszystkie komentarze pod obrazkiem z dziewczynką i króliczkiem. Zamówiłam już len do kolejnego obrazka. Może wyszyję go w czasie Świąt, jeżeli znajdę czas. :)
Witam nowych obserwatorów :)
Cudownego czwartku! xoxo

Thank You for all comments about my cross stitched Belle and Boo. I've already ordered linen for another picture from serie. I hope to stitch it soon. :)
Hello to my new followers :)
Have a lovely thursday! xoxo

7 komentarzy:

  1. A moje serce skradły Twoje mitenki...Po prostu rewelacyjny pomysł z sówką! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te mitenki. :) A te akcesoria z sówkami... Aj!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Bardzo podobają mi się te kolorki nici.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy, bardzo mi się podobają nożyczki, no i fajne cieniowane nici :). Mitenki super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne mitenki, czy jest gdzieś dostępny wzór i czy możesz się nim podzielić? Sto lat nie robiłam na drutach, ale sówki są cudne i jestem gotowa dla nich powrócić do drutów ! A zakupy są niesamowite, aż boję się zajrzeć do sklepików które polecasz...
    A buszując w Casa Cenina zobaczyłam fajny wzór z króliczkami i od razu pomyślałam o Tobie, może cię zainteresuje?
    http://www.casacenina.com/isabelle-vautier/le-bonheur-est-dans-le-pre.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetnr ocieplacze na łapki cudo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...