czwartek, 29 stycznia 2015

Christmas Celebration Sampler

Obiecałam zaprezentować jeszcze jeden świąteczny wzór i oto on:
Christmas Celebration Sampler - The Frosted Pumpkin Stitchery
muliny DMC i WDW
tkanina Picture This Plus - Crystal Gingerbread
To właśnie ten tajemniczy SAL, którym zajmowałam się w okresie świątecznym. Fragmenty wzoru pojawiały się sukcesywnie, więc w grudniu co tydzień cieszyłam się nową częścią. :) Każda literka słowa "Christmas" znajduje odzwierciedlenie w małym obrazeczku, przy którym "stoi".

C jak "Carolers", czyli radośni i rozśpiewani kolędnicy.
H jak "Hot cocoa", czyli gorące kakao, najlepsze na zimowe wieczory.
R jak "Reindeer", czyli renifer (ewidentnie Rudolf).
I jak "Icicles", czyli sople, a co za tym idzie - lodowisko i ubaw po pachy.
S jak "Snowmen", czyli wypasione bałwanki.
T jak "Toys", czyli to, co dzieci lubią najbardziej - zabawki.
M jak "Mistletoe" i "Mantel", czyli pocałunki pod jemiołą i kominek ze świątecznymi skarpetami.
A jak "Angel", czyli śliczny aniołek na szczycie choinki.
S jak "Santa Claus", czyli Święty Mikołaj i jego wypełnione prezentami sanie.

Praca i chorowanie mocno ograniczyły mój czas na wyszywanie, ale "krzyżyk do krzyżyka" i w końcu mogę cieszyć swoje oko gotowym obrazkiem. Docelowo to będzie kolejna świąteczna poducha. :)

Dziękuję za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia. Powoli czuję się coraz lepiej, ale bezdyskusyjnie to było zapalenie zatok stulecia... Mam nadzieję, że w ciągu kilku dni pozbędę się kataru i kaszlu, i wreszcie wrócę do formy. :)

Pięknego dnia!

8 komentarzy:

  1. Haft jest super i myślę, że będzie z niego wspaniała poducha !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny hafcik, tyle szczegółów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten sampler i wpadłaś na świetny pomysł jak go wykorzystać.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne dwa SALe ukończone ;o) Gratuluję ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁAŁ, zapiera dech !!!!

    zapraszam po wyróżnienie: http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2015/09/zakadka-z-paryzem-i-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite prace :) Każda kolejna zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze dopisać co nieco ;) Przejrzałam calutkiego bloga i jestem zachwycona. Dzięki Tobie poznałam wiele cudnych wzorków, które mnie zainspirowały i na pewno nie jeden trafi na moją wishlistę :)
      Do tego prześliczne szydełkowe kocyki. Moja mama też szydełkuje i tworzy piękne rzeczy. Mnie nigdy to jakoś nie wciągnęło mimo kilku prób. Ale koce tak mnie zachwyciły, że postanowiłam spróbować takie zrobić.
      widzę, że ostatni post dość dawno się pojawił, ale mam nadzieję, że nie porzuciłaś blogowania na stałe :)
      Serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...