czwartek, 1 października 2015

Hafciarska lista życzeń 2014 - podsumowanie
Cross Stitch Wish List 2014 - summary

Trochę jestem spóźniona z tym podsumowaniem, ale chciałam je zrobić pomimo wszystko. Nadal podoba mi się pomysł tworzenia takiej listy i weryfikacji stopnia jej wykonania po roku, więc zamierzam to kontynuować. Oto podsumowanie listy 2014:

Projekty do ukończenia:
1. SAL "Once Upon a Time" autorstwa The Frosted Pumpkin Stitchery - ukończony
2. SAL "Jingles" autorstwa Lizzie Kate - ukończony
3. "Bunny Hop" autorstwa The Country Cottage Needleworks - ukończony
4. Obrazek z motylkami "Butterfly Bell Pull" autorstwa Nancy Rossi - praca w toku

Nowe projekty:

1. "Reindeer Games" autorstwa The Country Cottage Needleworks - nierozpoczęty
2. "Santa's Village" autorstwa The Country Cottage Needleworks - nierozpoczęty
3. "Snow is falling" z serii Belle & Boo - nierozpoczęty
4. "Easter Chicks" z serii Belle & Boo - nierozpoczęty
5. Imbryczek z myszkami autorstwa Veronique Enginger - nierozpoczęty
6. "Cupcakes Mania" autorstwa Veronique Enginger - praca w toku

Jak możecie zauważyć, zbyt ambitnie podeszłam do tematu. Wielu projektów nawet nie zaczęłam, a zajęłam się innymi, których na liście nie było. Za plus uznaję to, że skoncentrowałam się na dokończeniu projektów już zaczętych i na następną listę życzeń przechodzi jeden "stary" projekt z motylami, do którego jakoś brakuje mi ostatnio serca.

Już niedługo zajmę się przygotowaniem nowej listy. :)

7 komentarzy:

  1. I tak dużo udało się zrobić :) Muszę sobie stworzyć taką listę na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mieć takie plany i później zobaczyć , co z tego wyszło... Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak sporo udało Ci się zrobić, to nie były proste hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciarskie dzieła. Gratuluję wytrwałości, mM.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prace. Wiele planów zrealizowałaś. Babeczki prześliczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...