czwartek, 10 marca 2016

Cupcake Mania - Veronique Enginger

Kochani, 
witajcie po raz pierwszy w 2016 roku w moich skromnych progach. Miałam ostatnio spore przerwy w blogowaniu zafundowane przez chorobę... Dla uśmierzenia bólu m.in. wyszywałam, ale nie było już sił na zaprezentowanie postępów na blogu. Dzisiaj postanowiłam to zmienić.
Ostatnio pracowałam nad bardzo słodkim wzorem "Cupcake Mania" autorstwa Veronique Enginger. Wzór pochodzi z jej książki pt. "Douceurs & Gourmandises au point de croix". Oto efekt końcowy: 

Cupcake Mania - Veronique Enginger
tkanina evenweave w kolorze białym
mulina DMC
Myślę, że będzie on piękną ozdobą kuchni lub salonu. Cały czas jestem w trakcie urządzania się w nowym miejscu i jeszcze trochę brakuje mi do takich detali jak obrazki i inne elementy dekoracyjne, ale pracujemy nad tym z mężem i teściem. Być może za jakiś czas będę mogła się pochwalić jak wygląda nasze "gniazdko".
Swoją drogą, ciekawe czy ktoś tu jeszcze zagląda...?


Pozdrawiam cieplutko

10 komentarzy:

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...