wtorek, 29 marca 2016

The Meadow - DROPS Mystery Blanket CAL

Witajcie!
Bardzo się cieszę, że jeszcze zaglądacie w moje skromne progi. :)
Dzisiaj dla odmiany trochę o szydełkowaniu - zapisałam się na wiosenny CAL. Garnstudio zorganizowało zabawę we wspólne szydełkowanie kocyka o wdzięcznej nazwie "Łąka". Czas wypędzić zimę i zrobić coś lekkiego, miękkiego i kolorowego. Wybrałam następujące kolory włóczki DROPS❤ YOU #7:
Źródło: Garnstudio

CAL rozpoczyna się dzisiaj i potrwa ok. 18 tygodni. Myślę, że można się jeszcze zapisywać.  W tym celu zajrzyjcie tutaj.

Źródło: Intensywnie Kreatywna

Ja z niecierpliwością czekam na pierwsze wskazówki. :)

Pięknego dnia!

2 komentarze:

  1. Miłego szydełkowania ! Chociaż sama nie podjęłam wyzwania, będę kibicować !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... może kiedyś przypomnę sobie jak to szydełkiem się włada :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...