piątek, 29 marca 2013

Wielkanocnie

Jak już wcześniej wspomniałam, cały tydzień krzątam się po kuchni i zajmuję się wyłącznie pieczeniem słodkości. :)
Na początek: kruche ciasteczka waniliowe zdobione lukrem królewskim. To dopiero moja druga przygoda z lukrem, ale i tak jestem zadowolona z efektu. Choć zajęło mi to kilka wieczorów i nocy - było warto. :) Oto moje "ciasteczkowe" dzieła:











Inspiracji w tym roku było kilka, a ja oczywiście nie potrafiłam zdecydować się tylko na jedną. Tak oto powstały powyższe "kolekcje". Pozwolę sobie jeszcze wspomnieć, że obrusy i serwetka widoczne na kilku ze zdjęć zostały zrobione przez moją Mamę. :)
Gotowe ciasteczka zostały przeze mnie zapakowane do ozdobnych woreczków i powędrują do rodzinki.



Korzystając z okazji, chciałabym wszystkim zaglądającym na mojego bloga życzyć Wesołych Świąt!

Skacze zajączek po lesie
 i życzenia Wam niesie.
 Przez pisanki przeskakuje
 "Alleluja!" wykrzykuje,
 po czym znika w długich susach,
 cały mokry od dyngusa.

9 komentarzy:

  1. No jestem pod wrażeniem..ciasteczka rewelacja...ślicznie wyszły Ci te maleńkie wypieki:)
    Mamie pogratuluj talentu:)
    Życzę Ci Wesołego Alleluja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i miłe słowa. :) Pogratulowałam rodzicielce, która również dziękuje. :) Wesolutkich :)

      Usuń
  2. Przepiękne ciasteczka- tak idealne że jak z taśmy, bardzo apetyczne :-) Zjadam jednego kolorowego zajączka w kropki :-) Wszystkiego najlepszego na Święta :-) Zostałam obserwatorem Twojego bloga, zapraszam do tego samego u siebie, jeżeli masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Trochę mi jeszcze brakuje do ideału, ale wierzę, że "praktyka czyni mistrza". :) Dziękuję za życzenia i również życzę Wesołego Alleluja :)

      Usuń
  3. Śliczne te lukrowane ciasteczka! Kurki - rewelacja :) I te foremki zajączki...gdzie można dostać takie cudeńka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Foremki, których użyłam, można kupić tutaj:

      http://www.aledobre.pl/5361,Foremki_do_wykrawania_ciastek_na_Wielkanoc_18_szt_w_komplecie__2308_1134_Wilton.html

      Są to foremki firmy Wilton. Mają bardzo różnorodne i ciekawe kształty. Ja uwielbiam króliczki, więc to właśnie one "królują" wśród moich wypieków. :)

      Usuń
  4. Jej! Ale z ciebie zdolna bestia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę i pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...